Rox XL svart fuskskinn
Ett vadderad fuskskinn med ränder. Ränderna är 5cm breda
Läs mer
- Skickas på rulle för att undvika veck
- Snabb leverans 1-2 dagar med DHL
- Betala enkelt med faktura, kort eller swish
- Fri frakt vid köp över 995:-
Beskrivning av Rox XL svart fuskskinn
Material
Framsida 100% Polyuretan
Baksida 90% Polyester, 6% Bomull och 4% Viskos
Bredd
140 cm (+/- 2cm)
Slitstyrka
45 000 martindale
Tvättråd
Skinnet torkas av med fuktad trasa.
Använd inga kemikalier.
Ej för utomhusbruk.
Rekommenderade nålar och tråd
Symaskinsnål: Schmetz Lädernål eller Schmetz Topstitch 90
Tråd: Outdoor 40
Baksidan på fuskskinnet är vit och lite vadderad.
Tänk på att beställa hela den mängd fuskskinn du behöver vid ett och samma tillfälle eftersom färgnyansen kan variera något vid senare kompletteringsbeställningar.
| Material på framsidan | 100% Polyester |
| Material på baksidan | 65% Polyester 35% Bomull |
| Färg | Svart |
| Bredd | 138 |
| Typ | Konstskinn |
Hej,
Här beställer man tygprover hos oss,
https://nordisktextil.se/sv/page/tygprover
Med vänlig hälsning
Nordisk Textil
Hej Gustav, De är inte anpassat för att sitta på. De finns kunder som använder de till dynor och sitsar. Dock inget vi rekommenderar att göra.
Vi har ett specifikt fuskskinn utan mönster som är anpassat för dynor, stolar med mera. Kolla in: https://nordisktextil.se/sv/products/rio-fuskskinn-black
Rox används till innerpaneler mm.
Mvh Nordisk Textil
Hej!
Skulle inte rekommendera denna till MC, det är bättre med sydda sömmar.
Beställ gärna tygprov: https://nordisktextil.se/sv/page/tygprover
Med vänlig hälsning, Nordisk Textil
Hej!
Nej tyvärr tror jag inte att detta funkar till det.
Skulle nog vara bättre att om det var sydda sömmar och grövre skinn till det du ska göra.
Med vänlig hälsning, Nordisk Textil
Hej!
Nej tyvärr.
Med vänlig hälsning Nordisk Textil
Hej!
Vi har beställt den men har i dagsläget inget datum för när vi får hem den.
Mvh Nordisk Textil
Hej!
Ränderna är 5cm breda.
Med vänlig hälsning Nordisk Textil
Hej!
Rekommenderar inte den till skoterdyna.
Den klarar inte kyla och snö.
Fuskskinnen Max är dom vi har som Klarar kyla.
Mvh Nordisk Textil
Hej!
Vet att kunder satt upp tyget i taket men vet inte hur dom gjort.
Vi säljer inte lim som är lämpligt för detta men det att kunder köpt någon på biltema.
Med vänlig hälsning Nordisk Textil
Nej tyvärr inte, finns endast i svart, offwhite, brun och ljusbeige.
Med vänliga hälsningar Nordisk Textil